آسمان آبی  هواپیما در حال حرکت
آسمان آبی  هواپیما در حال حرکت

آسمان آبی هواپیما در حال حرکت

بلیط هواپیما

معماری تفلیس دلیلی برای سفر به این شهر

یک از مواردی که می تواند خرید بلیط هواپیما  به شهر تفلیس را برای شما توجیه کند معماری بی نظیر آن است. ویژگی تغییر دائمی تفلیس، سبک‌های کاملا متضاد آن در معماری است. شهر قدیمی همچنان مخروبه است، درحالی‌که بقایایی از این دوره به‌عنوان یک جمهوری سابق اتحاد جماهیر شوروی با ساختمان ۱۸ طبقه بانک مرکزی گرجستان به سبک پسا ساختارگرایانه همراه شده و یک پل بسیار مدرن نیز در مقابل این نماهای قدیمی به چشم می‌خورد. هم‌جواری معماری‌های قدیمی و جدید در تفلیس موجب پدید آمدن چشم‌اندازی عجیب در شهر شده است. فلایتیو سری به جاذبه‌های معماری تفلیس زده تا شما را با بلیط هواپیما لحظه آخری آشنا کند.


هتل ماریوت تفلیس

ساختمان لوکس هتل ماریوت امروزی در خیابان روستاولی (Rustaveli) در حقیقت محل زندگی میخاییل آرامیانتس، تاجر نفت، سرمایه‌گذار، صنعت‌گر و بشردوست ارمنی است. ساخت این بنا در سال ۱۹۱۱ آغاز و معماری آن به دست الکساندر اوزروف (Aleksander Ozerov) روسی سپرده شد. بااین‌حال، این ساختمان به دست گابریل ترمیکلوف (Gabriel Ter-Mikelov)، معمار ارمنی، در سال ۱۹۱۵ تکمیل شد. این بنای قدیمی با سبک رنسانس باروک در ۵ طبقه ساخته شده و همچنان معماری سنتی خود در داخل و خارج را حفظ کرده است.


 

  ادامه مطلب ...

سفر هوایی و بازدید از جاذبه‌های گردشگری در تایلند

تایلند به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دنیا، میزبان جاذبه‌های تماشایی فراوان است.برای تهیه خرید بلیط هواپیما آنلاین می توان طی سفری 8 ساعته از تهران به این کشور رسید. سواحل ماسه‌ای زیبا و درختان نخل اولین چیزی هستند که به هنگام شنیدن نام تایلند به ذهن ما خطور می‌کنند، اما این کشور با جنگل‌های گرمسیری، کوه‌های پوشیده با مه و بناها باستانی متعدد احاطه شده است. تیک بان نگاهی به برخی از زیباترین مکان‌ها در این کشور جنوب شرقی آسیا انداخته است.


آبشار تای لو سو

آبشار تای لو سو بزرگ‌ترین و بلندترین آبشار تایلند با ارتفاع ۳۰۰ متر و عرض ۵۰۰ متر است که به‌طور طبیعی باعث فرسایش سنگ‌های آهنگی رودخانه مائه کلونگ شده است. این آبشار در حیات‌وحش دورافتاده اوم فانگ در استان تاک و محوطه میراث جهانی یونسکو واقع شده است. آبشار تای لو سو به‌عنوان بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین آبشار در این منطقه شناخته شده و دسترسی به آن با پای پیاده یا قایق، بستگی به  قیمت بلیط هواپیما امکان‌پذیر است.


   ادامه مطلب ...

شهر گرانادا شهری مناسب برای سفر هوایی تابستانی

گرانادا استان زیبایی در جنوب اسپانیاست و پایتخت آن یعنی شهر گرانادا هم شهری تاریخی است و گردش در آن لذت‌بخش خواهد بود. اگر برنامه دارید که با بودجه کمی به این قسمت از اسپانیا با بلیط اینترنتی هواپیما سفر کنید با ما همراه باشید تا ۱۵ فعالیت کاملا رایگان را به شما معرفی کنیم. برای سفر به این شهر می توانید با استفاده از خرید بلیط هواپیما آنلاین  اقدام به سفر هوایی به این شهر کنید.


غذای رایگان

گرانادا به این معروف است که در زمان خرید یک نوشیدنی در کافه‌ها و رستوران‌ها، یک ظرف غذا و خوراکی رایگان نیز برایتان سرو خواهد شد.  اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها این کار را می‌کنند و هنگامی که هر نوع نوشیدنی سفارش دهید یک ظرف اسنک به شما می‌دهند. هنگام دریافت هزینه هم تنها هزینه نوشید نی حساب خواهد شد.

گردش در باغ‌ها

 

باغ کارمن دلو مارتیرس مکان خوبی برای وقت‌گذرانی است و فاصله‌ی کمی با کاخ الحمرا دارد. این باغ فوق‌العاده زیبا دوطبقه است. طبقه همکف آن پر از باغچه‌های زیبا و فواره است. همچنین در کل باغ طاووس‌های فراوانی را می‌بینید که برای خود در حال قدم زدن هستند. در طبقه دوم و تراس باغ همچنین زاویه دید خوب و زیبایی نیز به شهر خواهید داشت.



 

ادامه مطلب ...

دلایل سفر به صربستان به صورت هوایی

کشور صربستان را می‌توان جواهری کشف نشده در اروپا دانست. برای سفر به این کشور لیستی از دلایل سفر به این کشور را برای شما تهیه شده است. می توانید برای تهیه  قیمت بلیط هواپیما  و رفتن به این کشور زیبا از وبسایت ما خرید خود را انجام دهید. این کشور حوزه بالکان امروزه سرزمینی آرام محسوب می‌شود. صربستان پس از پشت سر گذاشتن جنگ‌های داخلی و خارجی حالا دورانی آرام را تجربه می‌کند. روند رو به رشد صربستان پس از سرنگونی دیکتاتور این کشور، اسلوبودان میلوشویچ، آغاز شده است. تیک بان به همین بهانه به سراغ فهرستی از دلایل سفر به صربستان رفته است. با ما همراه باشید.


تاریخی طولانی

صربستان تاریخی طولانی دارد و البته مردمان این کشور به‌هیچ‌وجه به تاریخ خود افتخار نمی‌کنند. آن‌ها در چند دهه اخیر مرتبا در حال جنگ با کشورهای همسایه بوده‌اند. به‌علاوه در زمان‌های دور این کشور تحت سلطه امپراتوری هابسبورگ قرار داشت و پس از آن به دست امپراتوری عثمانی افتاد.  صربستان زادگاه سنت ساوا، شاهزاده لازار، وک کارادزیچ، نیکولا تسلا، میلونکا ساویچ و بزرگان دیگری است.


زندگی شبانه با شهرت جهانی

زندگی شبانه در بلگراد به یک افسانه بدل شده است و گردشگران از تمامی نقاط دنیا برای برگزاری میهمانی‌های شبانه در کنار رودخانه‌های ساوا و دانوب به شهر سفید (لقب بلگراد) می‌آیند. به‌علاوه بسیاری از میهمانی‌های شبانه در بلگراد در داخل قایق‌های روی آب برگزار می‌شود. این شهر مملو بلیط هواپیما خارجی از کافه‌های رنگارنگ است و گردشگران می‌توانند اوقات خوشی در بلگراد بگذرانند. شاید بتوان گفت که استانداردهای صربستان پایین‌تر از دیگر نقاط اروپا است، اما سفر به این کشور ارزش خود را دارد.


  ادامه مطلب ...

تفریح مخصوص کودکان در آتن

علیرغم اینکه بسیاری از افراد تصور می‌کنند آتن مناسب افراد بزرگ‌سال است، ما ثابت می‌کنیم که این شهر همچنین مقصد محبوبی برای تفریحات مخصوص کودکان به شمار می‌آید. ما را باور کنید و برای آگاهی از این تفریحات همراه تیک بان شوید. برای این منظور می توان با تهیه بلیط اینترنتی هواپیما به بررسی این تفریحات از  نزدیک پرداخت. و با بلیط آنلاین هواپیما و با درک این موضوع بیشتر این موضوع را درک خواهید کرد.




 موزه کودکان هِلِنیک

این موزه مخصوص کودکان است و به آن‌ها کمک می‌کند تا دنیا را به شیوه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده بشناسند. برای مثال آن‌ها می‌توانند با استفاده از مواد ساختمانی خانه بسازند، مفهوم عرضه و تقاضا در بازار را درک کرده یا حتی با مواد اولیه خوراکی آشپزی کنند.


  ادامه مطلب ...